Blogger Layouts

Thursday 17 May 2012

Selamat Petang .

Assalamualaikum wbt. =))


I think I shouldnt talk about this.I dont want it
to be 'cancel' .Okay .Bukak topik lain.Today?
Exam Fizik .Yg mane aku nak sgt score kan?
Formula ckgu tusyen ajar memg paham tapi
bile aku dpt soalan,ehh mcm xpenah wujud
jer soalan nih.Apesal berbelit =.= Inilah
tanggapan yg aku buat .Apetah lg addmaths.
Formula die mati lg pnjang.Tp aku harap sgt
aku xde fail .Aku harap dalam 50 ke atas lah.
Aku dah tawu markah Maths.Jatuh dari Ujian
Mac yg lepas.Tapi alhamdulillah,lulus.Stabil
lah jugak tuh .Heheh .Besok ? Agame beb.
Sekrg Agame dah xsenang taw.Ustaz dah tak
terima jawapan logik akal and takde penerangn.
Means even kebaikan or keburukan pon,kene
ade penerangan die =.= Pelik ~


Minggu depan last lah exam.Rabu jer aku cuti.
Then smbung exam balik.Sebab aku amek
Tasawwur.Because nak kaver markah subjek
sains yg aku low.Perancangan terbaek ape.
Hahah.Yg pelik,ade paper3 for every SC's
subject .Memg kedengaran pelik bg aku.Tp dgn
paper nie lah dpt sokong markah exam nie.
Boleh ke score ? Lalalala ~ I hope so.Aminn
aminn aminn .

No comments:

Post a Comment