Blogger Layouts

Saturday 19 May 2012

Partial.

Assalamualaikum wbt. =))


Hai .Alamak.cairnya tulisan.Jap2 .Haa,pekat sikit.
Tak pekat lagi ? Jap2 .Haaaaaa,ini yg paling pekat.
Aku tak letak bold lahh .Hadohh .Hehehe.Ohh,
dalam kepale nih sekrg byk sgt masalah.Esp
pasal kerje yg bertangguh.Isnin nie Add Maths.
As everyone knows,ianya menggagalkan.Alahhhh
speaker nie buat hal pulak .Bile mase pulak 
terpadam.Aku dah laa xreti pasang.WTH betol.
Lantak pi lahhh .Memg .Sejak dah busy dgn KP
and redaksi skg nih,I lost my focus.Alahhh,leps
bulan6 nie dah habes dahhh .Watlekkkk .Time tuh
ahh fokus .Haha.Byk songeh aku ~


Ape lg nak bebel ? I dont know .Tuh jelahh kott.
Malam nie nak study .Harap2 Add Maths aku tak
gagal lagi.Ohh,jgnlah gagal.Sakit telinga aku kne
marah kang.Tak sanggup aku nak dengar .Okaylah.
Babye ~

No comments:

Post a Comment