Blogger Layouts

Thursday 10 May 2012

Mid-year Exam .

Assalamualaikum wbt. =)

Tadi.exam.Bio.paper1.and.paper2.Sangatlah.susah
giler.nak.mati.Bukan semua ahh susah tp serius
BYK KOMPIUS ~ Rase nak cabut kepale nie pon
ade.Kalau amek akaun kurg beban sebb fokus on
subjek kira2 jer.ICT lg bagos.Satu paper jer.Diskong
pulak dengan free mark of kerja kursus.Bio ?Kau
xtawu,bodoh mcm tuh ahh.Mcm ckgu tusyen aku ckp,
it is 50/50 .Tawu,kau tulis.Kalau dh xtawu pape,xleh
nak reka jawapan.Ohh yeahhh .Ini ker mase depan
SPM aku ? ==' TERSANGAT beban lah wehh.Xleh
ringan lg ker ? *mcm xredha lah pulak >.< * Entah lah.
Mmglah malam tadi aku bace buku.Paham tuh
paham tp kau tawu ahh.Soalan SPM bukan direct.
Berbelit-belit mengalahkan moyang ular.Ohh,
peleaseeeeeeee ~


Aku takot lepas nih dah takde 'aktiviti KP' lg dah tuk
aku.Kem,kawad what so ever.DAH TAK ADE ! Ohh
mannn.Aku xnak bende nie jadi.Itu pasal lah time aku
jawab Bio tadi,aku terbaygkan suasane kem dekat
Raub jer.Aku terpk same ade aku still ade chance lg
ataw tak.Pk sndrik ahh.Taun depan dah SPM.Kau ingt
sesenang kacang buncit ahh ade lg can nak pegi kem?
Siott jer .Aku rase mcm dh putus harapan dgn exam ak
sekrg nie .Arghhhh ! Jgn putus asa Alya ! Still ade
peluang.Kau bace jer lg buku.Latihan banyak2.Jgn fail!
InsyaAllah,kem tuh 'takkan lari' dari kau.Aminn aminn
yaRabbal Alaminnnn .

No comments:

Post a Comment