Blogger Layouts

Wednesday 4 April 2012

Teater.Muzikal.PGL~

Assalamualaikum wbt. =))
SALAM SATU SAKAI .hahah .


Today ,baru balik dari tgk teater Puteri Gunung
Ledang .Syok lah wlawpon dalam keadaan mamai2
sikit .Tapi ,SULTAN MAHMUD VERSI POMPUAN
DIE HENSEM GILAAAAAAAA ! aku dah mule nak jadi
lesbian .Hahah.Hang Tuah die ?Hampehh .Patotnye
watak Sultan Mahmud n Hang Tuah bertukar doh.
Takpe lah.Tgk jelah kann .Xnak komen lebih pasal
Hang Tuah lah kan.Tak baekk =)) Then,pengetua
suruh tulis report plak pasal lawatan ktorg harinie.
Berbaloi kah ?Aku rasa majoriti takkan buat pon.
Keje skola pon lg berlambak .Aku pulak dah terlebih
jauhhhhhhhh dari dateline . *snickers 'jatuh' dari
langit* gigit snickers dulu lahhh .Hahaha.Next
paragraph :-


Bulan nie,aku ade azam .Xnak on9 memalam.Tapi
salunya sebab aku xon9 memalam is because aku
tertido ==' N kerja pon xsiap jugak ! aku xtawu
kenape sejak akhir2 nie aku cepat sgt rase sleepy.
Padahal baru pukul berapa malam tuh .So,malam
nie aku decide sgt2 nak siapkan kerje skola tuh.
Try ketepikan perasaan mengantuk,malas semua 
tuh.FORM4 IS NOT A 'RELAX' YEAR OKAY,ALYA !

No comments:

Post a Comment