Blogger Layouts

Friday 20 April 2012

Pelajaran.

Assalamualaikum wbt. =))


So,how is everyone tonight ? Okay?Got big
problem?Hahah.Itulah hidup.Biasa lah tuh.
Now,aku sendiri tgh prepare for myself
FOR (again) my studies.Yelah.Dah nak mid 
year exam.Ikot format paper SPM.3MINGGU
BERTURUT2 tuk kelas aku.Giler .Tapetape.
Redha kan diri anda.Haha .Aku cube stabilkan 
mental aku pasal pelajaran aku nie.Whatever
yang aku dh dapat sekarang,dah takdir.Nak
atau tak,aku terpakse terima.Bila dah terima,
aku kene success dalam ape yg aku ceburi
sekrg nie even aku xminat lgsg.Kadang2
sabar tuh penting untuk berjaye =))


Target perjalanan hidup aku after SPM :-
SPM--->Diploma 3years--->Degree.
(u.n.i.v.e.r.s.i.t.y)

Nie lah ape yg aku rancang.Aku plan nk
amek course PSYCHOLOGY dekat U.Harap2
berjaye.Aminn.Aku amek sebb bidang nie
berkaitan dgn kerjaye Polis =)) Dats why den
masuk KP.Nak belaja ilmu die.Dah minat.
At first,aku ingt nk further studies in course
History.Tapi sum1 pesan kt aku,better amek
course yg berkaitan dgn cita2 kita.It would
be easier in the future while we are working.
Tapi kang,naye jer aku amek Psycho tp xmenjd
pon cita2 aku.Takpe.Berkat kesabaran,mesti
ade hasil yg Allah janjikan yg lebih tinggi =)
Aku harap sangat plan studies n cita2 aku nih
menjadi.Ya Allah,Kau tolong lah makbulkan.
Aminnn .


Better korang start dari sekrg,belaja secare
serius ahh esp to my lovely form4 lah kannn.
Scare betol nye aku cakap,Form4 punye studies
sgt susah berbanding dgn Form5 punye pelajaran
sebab in SPM,kebanyakan nye soalan datang
dari Form4 .Maybe kerajaan xnak lah kite pening2
bila dh smpai Form5.Dats why ade subjek dalam
Form5,dah kurang kira2 nie berbanding Form4.
Aku tgh try lah nie nk catch up balik studies aku
memndgkan exam dh nak dekat woii.Tak takut ker?
:O Hokay lahhh.Gua chow dulu.Papehal,jgn
malu2 nak kol >.< Daaaaaaa ~ Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment