Blogger Layouts

Sunday 4 March 2012

Today'sExam.

Assalamualaikum wbt. =)
*aku comelkan ?well,aku tawu tuh.haha*


Exam tadi ?Jujur aku cakap kepale aku memang kacau
bilau,stress sbb terpk bnde negatif.Akhirnye aku
buat karangan 5perenggan jer.Tak mcm 6perggan n
above like ckgu Samsiah nak.Ahh tape ahh.Aku buat
releks2 pulak.Boleh baring2 kepale atas meja lagi.
Well,fes test in fom4 like take a nap in bedroom.
Haha.Alasan pen merah sebb "Alahhh.lek ahh.fes test."
Tggulah nanti bile kau dh pengsan ==' But time 
jawab BM,aku rase mcm nak hempuk jer pale
nih sbb diganggu oleh anasir2 luar.Nie besok pon
lg brtmbah lah.Dah lah Sej n Math yg aku spatah
haram xfaham.Biaq pi,redha jelah nanti.But hope
the best at least B laaa.Nak ampu parents aku nie
>.<


Time BI ?7perenggan beb.Haha.Sebb karangan aku
siyes aku cakap,dari luhur hati aku sndrik.Hahaha.
Cewahhh.Aku rase both karangan today byk ulang2
ayat n idea jer ==' Ahh lantak pi.Asalkan siap.


*Asal aku letak gmba uniform kp ?Hahah.Bout Real
  Madrid .Haha.Ohh wehh.Jgn disalahertikan.Aku
  sajesaje jer okay .

No comments:

Post a Comment