Blogger Layouts

Thursday 22 March 2012

Study.In.School

Assalamualaikum wbt. =))
*ehemm,aku tawu aku comel dulu.sumpah comel doh gmba
  nie.hahahaha >.< *


STORY 1:-
Abang aku ?Eksiden.Tangan hancur.Tapi aku tak
lah terlalu ikotkan hati mcm kakak n mak aku.
Terlalu menyedihkan.Waa hati kental beb.Xmaen
lah nanges2 nie. *azan isyak* Hope tangan die
okay lah.I hope so.Aminn .


STORY2 :-
Result exam ?Bio,addmaths,fizik and chemist,terok.
Chemist boleh tahan lagi tp serius aku xpaham
langsung empat2 subjek nih.Aku xminat SC.TAK
MINAT ! But what to do,have to do it without
questioning it.Huhhh ==' Serius,aku rase macam
tak boleh handle jer dohh.Rase nak terjun bangunan
pon ade.Tape,masih ade iman.Hahaha.Plan pertame
dan terakhir is nak start tusyen.Dah kat skola tak
paham.And bosan.Kalau tak jalan jugak,naye mase
depan denn. :pp Sudah pulak lg sebulan nak mid-year
exam.And bulan 4 nie jugak lah aku busy dgn hal2
Koko.Harap2 still dapat curik mase nak study.Lg
satu hal,den nie pemalas nak mati ! Berubah lah
Yaya =='


  -Malas nak post pepnjg.Daaaa =)) -

No comments:

Post a Comment