Blogger Layouts

Thursday 15 March 2012

Kedahans~

Assalamualaikum wbt. =))
Waa baru balek from kampung waa kat Kedah.Apa?
Nak tgk waa cakap Kedah ?Xpayah lah.Dekat laman
sosial nun banyak doh aihhh .Hahaha.Nak cite ape?
Ntahh .Haa,sepanjang dh bertahun aku balek kmpg
at Kedah nie,even sekeliling rumah dah penuh dgn
sawah padi,aku xpernah jejak lgsg kaki atas batas
sawah.Ohh mannn ! Betapa ruginyaa.Nie hajat sblom
mati nie.Haha.Jgn lah hoii.Taknak den mati awal.
Banyak lg stok dosa nihh.Takot uihhh.Ini plan for 
maybe dekat hujung taun nie kot.If ayah aku balek
Kedah time raya.Dats the first plan.The second
plan ?Nak round2 area perkampungan pakmak
mertua si Maa .Sebab ape nak pi round sana ?Ayah
aku nk tnjuk sumthing.Tunjuk apa?Takpelahh.
It's me and Maa's story . *Bukan pasai nak pi buat
rmbongan CikKiah nohhh .

Apa lagi nak cakap ?Ohh yeahh.Next week kan 
dah start skola ann.Me and the geng lawan bahas
hoii.Yang perbincangan isi sesama ahli tidak dibuat
lgsg sampai sekarang.Nak mati hape.Hope besok
betol2 ade prjumpaan tuk discuss tajuk bahas ni.
Tajuk kesukaan waa.Pasal Sejarah.Hhaha.Tuh yg
hyper semacam >.< Hope the best for selase nie.
So,isnin tuh sempt ahh tawu markah2 subjek yg
bakal fail TERMASUK Sejarah aku.Xminat weh nk
belaja taun nie.Serius,nampak hancur jaa =='

    -tamat disini chhaaa.Waa chow dulu ! >.< -

No comments:

Post a Comment